1.12.2015

L'OREAL BROW ARTIST PUMPER MEDIUM/DARK

Cześć! Witam Was w grudniu, czyli moim ulubionym miesiącu! Za dwa dni moje 22 urodziny, później Mikołaj, Boże Narodzenie, Sylwester i nasza 4 rocznica związku z moim chłopakiem, no same okazje do świętowania! I jakoś tak czas w grudniu płynie mi zawsze zdecydowanie lepiej :) A Wy lubicie grudzień?! Planuję też poświęcić trochę więcej czasu na blogowanie, ale o tym w ostatniej części posta, a tymczasem zapraszam Was na kolejną recenzję. 

Od pewnego czasu malowanie brwi to moja ulubiona czynność w makijażu. Bardzo lubię testować zatem różnego typu produkty przeznaczone do tego celu. Mam już sprawdzone kilka opcji, które dobrze się sprawdzają, zatem w przypadku niepowodzeń w testach, zawsze mam do czego wrócić :)



Początkowo malowałam brwi cieniem, bądź kredką, więc z czasem potrzeby zaczęły rosnąć i stwierdziłam, że potrzebuję dobrego żelu, który utrzyma nieco dłużej efekt, jaki zapewniły mi wspomniane wcześniej produkty, a może okaże się, że działa dobrze też solo, co byłoby fajną opcją wczesnym rankiem, kiedy nie mam czasu na domalowywanie poszczególnych elementów brwi, aby osiągnąć pożądany efekt nieco wyrysowanych i wyrazistych brwi.

Czytałam zatem sporo o produktach tego typu, a najbardziej moją uwagę przykuł żel marki L'Oreal Brow Artist Pumper, który kilka dni później trafił do mojego koszyka. Według producenta on ma za zadanie: zdefiniować linię brwi widocznie je zagęścić i podkreślić. Na rynku dostępne są trzy wersje kolorystyczne: blond (light/medium), brąz (medium/dark) i transparentna (transparent).  


Dzisiaj przedstawię pokrótce wersję Medium/Dark, czyli brązową mascarę do brwi. 
Jeśli o kolor chodzi, jest to mocny, a zarazem chłodny brąz. Jest to kolor dość uniwersalny, na moich brwiach wygląda na ciemny, ale na jaśniejszych pewnie efekt jest nieco mniej wyrazisty. Mimo, iż nazwa Medium/Dark brzmi dość 'mrocznie' kolor nie ma nic wspólnego z czernią. 




Produkt do stylizacji brwi L'Oreal to mascara, zatem odkręcając tubkę naszym oczom ukazuje się  niewielka szczoteczka, która przez swoją zgrabną budowę  idealnie nadaje się do pracy nad brwiami. Dodatkowo ową szczoteczką nabieramy idealną ilość produktu aby precyzyjnie podkreślić brwi i nie pobrudzić całej okolicy dookoła, czy nie zostawić nieestetycznych grudek. Efekt możemy oczywiście stopniować. 


Na powyższym zdjęciu widzicie efekt uzyskany Brow Pumper na szybko. Tzn. efekt po dwóch delikatnych i nieco niedbałych  pociągnięciach po brwiach. Zobaczcie, że bardzo ładnie włoski układa. Sprawia też, że optycznie wydaje się ich więcej, delikatnie zaznaczając nie tylko włoski, ale i okolicę pomiędzy nimi.

Moje brwi nie są rzadkie, jednak jak widzicie na powyższym zdjęciu na początku jest ich zdecydowanie mniej niż w środkowej, czy początkowej części. Sprawia to, że z daleka widać, jakby brew zaczynała mi się niemal od połowy oka. Z tego względu nie mogę używać samego żelu, choć czasem kiedy nie mam czasu na precyzyjne domalowywanie rzeczywiście tak robię - początek domalowuje sobie po prostu kredką, a dalszą część podkreślam owym żelem. 

Kiedy mam ochotę nieco dłużej pobawić się z malowaniem i zdefiniować konkretniejszy kształt brwi to maluję je cieniem/kredką, a aby przedłużyć ich trwałość na koniec przeciągam żelem. 

Brow Atrist charakteryzuje bowiem niesamowicie dobra trwałość. Cały dzień trzyma brwi w ryzach, nie rozmazuje się, ani nie kruszy. Nie skleja też włosków, choć niekiedy po pomalowaniu czuję lekkie ich ściągnięcie. Aby tego uniknąć po aplikacji, przeczesuję brwi czystą szczoteczką, np. po tuszu. 



Powyższy produkt sprawdza się zatem bardzo dobrze do utrwalenia makijażu brwi, jak również do aplikowania go solo. Miałyście już z nim do czynienia? A może macie w tej kategorii innych ulubieńców? :)

PS. Na Youtubie panuje szał na VlogMass, to może u mnie na blogu ...  wpisy codziennie, bądź co drugi dzień w grudniu?! :D Chcecie?! :D


Przypominam też, że do 3 grudnia, do godz. 23.59 możecie wziąć udział w moim rozdaniu, szczegóły: TUTAJ :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka