14.12.2015

ESSIE | CASCADE COOL


Cześć! Jeśli szukacie lakieru, który pozwoli Wam umalować paznokcie kilka minut przed wyjściem, i  jeśli jeden kolor nie przeszkadza Wam na paznokciach przez około pięć dni, to znak, że powinnyście przeczytać dalszą część posta. Dziś przedstawię Wam pokrótce, i oczywiście pokażę na paznokciach, lakier marki Essie w kolorze różowym o wdzięcznej nazwie Cascade Cool.


Cascade Cool to piękny, różowy odcień z lekko fioletowymi tonami. Lakier nie ma drobinek, ani shimmerów, i zarówno w buteleczce, jak i na paznokciach to czysty, kremowy kolor. Kojarzy mi się z letnim truskawkowo-jagodowym koktajlem, bądź cukierkowym różem w stylu Barbie, choć w zależności od natężenia światła prezentuje się niekiedy nawet jako lekki, pastelowy róż. 


Lakier ma dość rzadką konsystencję, jednak nie sprawia ona problemu przy aplikacji. Jak widzicie powyżej lakier Cascade Cool mam akurat w wersji z cienkim pędzelkiem, więc muszę poświęcić ciut więcej czasu na aplikację, niż przy wersji z grubszym, ale i tak malowanie idzie całkiem szybko i sprawnie, bo lakier nie smuży się i nie rozlewa po skórkach. Ponadto bardzo ładnie kryje, dzięki czemu nawet przy pierwszej warstwie uzyskuję satysfakcjonujący efekt, choć wiadomo, że przy drugiej warstwie kolor staje się głębszy i bardziej wyrazisty. Aha, no i ogromną zaletą powyższego lakieru, jak i wszystkich lakierów Essie jakie mam jest to, że błyskawicznie zasychają.  Tak samo jest w przypadku trwałości, bo wyglądają niemal idealnie na paznokciach ok. 4-5 dni, a czasem nawet trochę dłużej. 

Cenowo lakiery Essie wahają się pomiędzy ok. 30 zł w drogeriach stacjonarnych: SuperPharm i Hebe, a ok 15 zł w drogeriach internetowych. Kupując stacjonarnie warto polować na promocje typu 1+1, bądź obniżki nawet do 40%. Najbardziej opłaca się je kupować oczywiście w internecie. Lakier Cascade Cool to kolekcja z poprzednich lat więc wydaje mi się, że jest dostępna tylko online. Ja swój egzemplarz dostałam w prezencie.

Na zakończenie przedstawię Wam oczywiście jak lakier prezentuje się na paznokciach: 


Podsumowując, lakier Cascade Cool to kolejny lakier marki Essie, który mnie nie zawiódł. Charakteryzuje go ciekawy kolor, którego odcień zmienia się w zależności od natężenia światła z cukierkowego, poprzez lekko wpadający w fiolet, po pastelowy róż. Dużym atutem jest łatwa i szybka aplikacja, na którą składa się fajna konsystencja lakieru i szybkie wysychanie, no i doskonała trwałość na paznokciach. 


A Wy lubicie lakiery marki Essie?! ;)

PS. Poprzednio w lakierowym poście pokazywałam Wam piękny niebieski odcień, więc jeśli jeszcze go nie widziałyście ... :) Zapraszam TUTAJ.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka