29.08.2015

ESSIE | AVENUE MAINTAIN



Cześć! Jako, że sierpień dobiega już końca i powoli trzeba się już żegnać z letnim okresem wakacji, przedstawiam Wam iście wakacyjny i letni lakier do paznokci Avenue Maintain marki Essie! Nieprzypadkowo na zdjęciach widnieje również batonik Bounty, z którym to kolor tego lakieru kojarzy mi się najbardziej! Morze, woda, tropikalna temperatura i kolorowe drinki - do takiego krajobrazu Avenue Maintain pasuje idealnie!


Lakiery Essie mają wiele zalet, dzięki którym przekonałam się, że za lakier warto wydać +/- 30 zł. Krok pierwszy, a zarazem pierwsza zaleta, to aplikacja. Lakier ma półpłynną konsystencję, którą w połączeniu z niewielkim pędzelkiem, łatwo operuje się po płytce paznokcia. Co ważne, konsystencja nie jest na tyle rzadka, aby rozlewała się po skórkach, co raz, że nie wystawia naszej cierpliwości na sprawdzenie, a dwa skraca czas malowania paznokci. Bardzo ważne dla mnie jest też to, że lakier bardzo szybko wysycha, dzięki temu paznokcie można bez problemu pomalować w ostatniej chwili przed wyjściem z domu i zmniejsza się ryzyko, że chwilkę po pomalowaniu coś się rozmaże. Po pomalowaniu lakiery Essie mają bardzo ładne, błyszczące wykończenie. Ważnym atutem jest także to, że lakiery tej marki długo utrzymują się na mojej płytce paznokcia +/- 4-5 dni bez odprysków, a to dłużej niż inne lakiery.


Rok temu w wakacje, królował natomiast nieco subtelniejszy, ale też uroczy kolor UNDER WERE {klik}!


A Wy lubicie lakiery Essie?
Jakie kolory najbardziej? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka