3.10.2014

KOSMETYKI KTÓRYCH UŻYWAM DO MAKIJAŻU CODZIENNEGO [AKTUALIZACJA]

Cześć!
Kilka miesięcy temu na moim blogu pojawił się już taki post [podgląd], jednak nastąpiły pewne zmiany i teraz mój codzienny zestaw wygląda tak:


Jeśli chodzi o podkład ostatnio używam albo Bourjois CC Cream [RECENZJA] albo Rimmel Stay Matte [RECENZJA]
Jeśli mam ochotę na naturalny efekt i warunki pogodowe są względne sięgam po ten pierwszy, jeśli natomiast chcę czuć się pewniej, mieć lepsze krycie i gwarancję trwałości sięgam po Rimmel. 
Aktualnie, po jednym z produktów który zrecenzuję wkrótce na blogu moja twarz jest w nienajlepszym stanie (tylu wyprysków dawno nie miałam) więc potrzebuję lepszego krycia które zapewnia mi właśnie Rimmel.

Kolejnym krokiem jest przypudrowanie podkładu i tutaj bezkonkurencyjnie stawiam na puder Rimmel Stay Matte [RECENZJA]. Jest po prostu świetny! Matuje, wygładza, utrwala i jest trwały. Szczególnie w połączeniu z wyżej wymienionym podkładem z tej serii.

Ostatnio zrezygnowałam z różu do policzków i wystarcza mi bronzer W7 Honolulu [RECENZJA]. Jest to mój jedyny produkt tego typu ale z racji, że sprawdza się dobrze nie zamieniam go na inny.

Kiedy na twarzy mam już podkład, puder i bronzer czas na brwi. 

Wcześniej wcale ich nie malowałam - nie chciałam, nie umiałam. Jednak od pewnego czasu po dużej dawce filmików na YouTube na ten temat (u RedLipsticMonster i Maxineczki głównie) postanowiłam pokombinować i udało mi się uzyskać satysfakcjonujący efekt. Do wypełnienia brwi używam cienia w kremie Maybelline Color Tattoo w kolorze Permament Taupe [RECENZJA]. Sprawdza się w tej roli świetnie! 

Ostatni krok w moim codziennym makijażu to czarna kreska eyelinerem i wytuszowanie rzęs. 

Ciągle staram się wypróbowywać nowe eyelinery, ale zawsze ostatecznie wracam do tego taniego i niepozornego tuszu do kresek Wibo Deep Black [RECENZJA/PORÓWNANIE]. Łatwo się aplikuje (trening czyni mistrza), czerń jest intensywna i głęboka, szybko zasycha i nie blaknie, ani nie ściera się w ciągu dnia. Uwielbiam go!

Wytuszowanie rzęs - podstawa! Tusze do rzęs kupuję, wymieniam i eksperymentuję z nimi najczęściej. Ostatnio najchętniej sięgam po tusz Maybelline the Colossal [RECENZJA], bo bardzo podoba mi się jaki efekt tworzy na moich rzęsach.

Tadam! Kilka-kilkanaście minut (w zależności od dnia) i makijaż gotowy :)
Oczywiście czasami dodaję coś do makijażu, czasami zamieniam produkty na inne ale to właśnie po te 6/7 kosmetyków ostatnio sięgam najczęściej.


A jakich kosmetyków Wy używacie do makijażu codziennego? :)

15 komentarzy :

  1. Miałam ten podkład i niestety dla mnie to totalny bubel :( Kompletnie nie pasuje do mojej cery i nie wygląda na niej ani trochę dobrze. Zazdroszczę, że Tobie się sprawdza! Chciałabym aby podkład za niecałe 20zł mi pasował :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy chce naturalnego efektu również sięgam po krem CC Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder z rimmela to mój ulubiony: ) a tusze z maybelline też bardzo lubię: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder to i mój ulubieniec i towarzysz przy wykonywania codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze w końcu kupić ten puder ;) a ja na co dzień używam podkładu z Inglota, pudru z Avon, i tuszu do rzęs tego co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jedynie puder Stay Matte i jakoś nie mogłam się z nim do końca polubić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo znanych mi kosmetyków! Aktualnie również używam kremu CC z Bourjois i jak na razie jestem zadowolona. Czaję się na puder Rimmela i na promocji na pewno go kupię, gdyż ciągle męczę mój z L'oreala. Od niedawna też używam Color Tattoo i jestem naprawdę zadowolona ;-) Oprócz tego używam też maskary z Wibo, jakiejś pomadki (lubię ostre kolory), bronzera Bahama Mama i paletki Naked2 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra nie akceptuje kremów BB, czy tam CC. Dla mnie ni to krem, ni podkład. Jedynie podkład wchodzi w grę, albo jego brak. Używam Estee Lauder i jestem bardzo zadowolona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw :) u mnie to zawsze podkład matujący Lirene City Matt - jestem mu od lat wierna, puder Stay Matte Rimmela lub zwykły rossmanowski puder Synergen, pod oczy korektor Maybelline Affinitone, a na niedoskonałości kamuflaż Catrice. Brwi podkreślam zestawem Catrice do brwi, który mega polecam :) Makijaż oczu to cień Maybelline Color Tattoo w kolorze On And On Bronze + mocno wytuszowane rzęsy świetnym tuszem w śmiesznej cenie - Wibo Extreme Lashes. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Honolulu, oj tak! U mnie must have :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam CC i Rimmela, a reszta to moi stali, ulubieni bywalcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas czaje się na ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie jest podkład z Loreal, puder z Avonu, tusz z avonu, cienie, kredka do brwi z FM, kulki z Avon, szminka, kredla do oczu czarna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka