26.09.2015

PHARMACERIS A | LEKKI KREM GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY | VITA-SENSILIUM | SPF 20


Cześć! Jeśli śledzicie mnie regularnie, pewnie zauważyłyście, że większą uwagę przykładam do kosmetyków kolorowych - znajduje to odzwierciedlenie w niskiej liczbie postów dotyczących kosmetyków pielęgnacyjnej. Nie znaczy to jednak, że w rzeczywistości również tak jest :) Mam jednak w zamiarze nieco zwiększyć kontrolę nad swoją cerą, bo ostatnio płata mi coraz większe figle. Jednak dziś nie o figlach mowa, a o ... nawilżeniu! Najważniejszym aspekcie w pielęgnacji, i myślę, że z pewnością się z tym zgodzicie.

Dotychczas nie znalazłam jeszcze kremu, który idealnie sprawdzałby się w tej roli, więc chętnie sięgam po różne kremy, nie skupiając się wyłącznie na jednym wariancie. Aktualnie sprawdzam jak spisuje się lekki krem głęboko nawilżający do twarzy Vita-Sensilium marki Pharmaceris, należący do serii A, czyli przeznaczony do skóry wrażliwej i alergicznej. Jego działanie opisywane jest przez producenta następująco:

Krem długotrwale nawilża, wygładza oraz przywraca skórze miękkość i elastyczność. Wyselekcjonowane substancje nawilżająco-odżywcze (zielona alga, Glucam®, ekstrakt z trawy azjatyckiej, wosk z oliwek) wzmacniają płaszcz hydrolipidowy skóry. Skutecznie chronią przed odwodnieniem oraz przesuszeniem naskórka w wyniku działania niekorzystnych czynników zewnętrznych. Zawarte filtry UV chronią skórę przed fotostarzeniem. ZAAWANSOWANE NAUKOWO, INNOWACYJNE FORMUŁY IMMUNO-PREBIOTIC oraz LEUKINE-BARRIER ukierunkowane są na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień. Stymulują wzrost ochronnej, fizjologicznej mikroflory naskórka, zmniejszając nadwrażliwość skóry. Aktywnie zapobiegają podrażnieniom, zaczerwienieniom, świądowi oraz pieczeniu, wpływając na zdrowy wygląd i stan skóry.

Jako krem skierowany do cer wrażliwych i alergicznych, jest on pozbawiony alergenów i parabenów.


Na pewno bardzo fajnym rozwiązaniem zastosowanym w opakowaniu (bardzo estetycznym, typowym dla marki) tego kremu jest obecność pompki. Dozuje ona odpowiednią ilość kremu, co ułatwia jego używanie (Dlaczego? O tym za chwilę..) i zwiększa jego wydajność. Podoba mi się w nim także to, że jest bezzapachowy.

Konsystencja kremu określona jest już w nazwie kremu jako: lekka. 
Z tym na pewno się nie zgadzam. Konsystencja kremu jest dość gęsta, przez co przy aplikacji sprawia wrażenie ciężkiego kremu. Wskazuje na to również fakt, iż krem długo się wchłania, a przy użyciu większej jego ilości ma tendencje do pozostawiania 'filmu'. Opisuję to poniekąd jako jego minus, gdyż Vita-Sensilium dedykowany jest jako krem na dzień, oraz jako doskonała baza pod makijaż. Rzeczywiście, jako baza sprawdza się dobrze, ale tylko wtedy jeśli zaaplikujemy niewielką jego ilość (co jest możliwe dzięki pompce). Nawilżenie jakie zapewnia pozwala uniknąć ewentualnego podkreślenia przez podkład suchych skórek, a i żadnego rolowania nie zauważyłam. Oczywiście, w przypadku użycia zbyt dużej ilości kremu, będzie się on wchłaniał za długo, a pozostawiony 'film' nie pozwoli na ładną aplikację podkładu.

Ciężka konsystencja i mocna powłoka pasuje mi jednak, kiedy używam go na noc. Konkretna warstwa kremu przez noc się wchłania, pozostawiając rano skórę wyraźnie nawilżoną! A przecież właśnie do tego stworzony jest ten krem. Poza tym cera jest miękka, gładka i lekko rozświetlona. Co ważne, mimo wizualnie ciężkiej konsystencji, nie zauważyłam u niego tendencji do zapychania mojej cery. Jako krem hypoalergiczny minimalizuje też ryzyko powstawania podrażnień i działa łagodząco.

Jako, że krem ten dedykowany jest na dzień, dużą jego zaletą jest SPF 20 - filtr zapewniający nam już odpowiednią ochronę! Nie musimy zatem stosować dodatkowego zabezpieczenia i dodatkowo obiążać cery. 


Podsumowując jest to dobry krem nawilżający, a ja bardziej niż na dzień lubię stosować go na noc. Biorąc pod uwagę jego właściwości nawilżające sprawdza się w tej roli bardzo dobrze. Jedyne zastrzeżenia jakie mam do owego kremu to nie lekka - a ciężka konsystencja która ma tendencję do pozostawiania na twarzy niewielkiej powłoki (co aplikując krem pod makijaż może być uciążliwe), nad czym jednak da się zapanować aplikując jego mniejszą ilość.

Jakie kremy nawilżające lubicie? :) 

INNE POSTY O KOSMETYKACH PHARMACERIS:

____

PS. Jeśli lubicie moje zdjęcia, bądź po prostu chcecie być jeszcze bardziej na bieżąco z nowymi postami, zapraszam na mój blogowy instagram: www.instagram.com/redttights



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka