25.08.2015

JUST A GIRL WHO LOVES MAKEUP -> BLOGOWE GRWM { RIMMEL, L'OREAL, INGLOT, LOVELY, WIBO }

Cześć!
Jakiś czas temu zniknęłam bez słowa z blogosfery. Potrzebowałam chwili na ogarnięcie kilku spraw, a później straciłam motywację do działania tutaj. W między czasie pojawiła się chęć stworzenia nowego miejsca i spróbowania swoich sił od początku. Ostatecznie jednak, postanowiłam spróbować wrócić tutaj, bo szkoda mi tych postów, które opublikowałam (mimo to, że z jednych jestem zadowolona bardziej, z innych mniej) i dlatego też, przychodzę do Was dzisiaj z nowym postem. Po tak długiej przerwie trudno mi było zdecydować co wybrać na początek. Postawiłam na opcję ogólną i pokażę Wam dzisiaj, jakich kosmetyków używam do mojego codziennego makijażu. Jest to opcja po którą na co dzień sięgam najczęściej. Czasem oczywiście modyfikuję ją o mniejszą/większą ilość kosmetyków, lub niektóre z produktów np. podkład, bądź tusz do rzęs zamieniam na inne.



Jako pierwszy, na mojej twarzy ląduje podkład Rimmel Lasting Finish Nude w kolorze 100 Ivory. Zaaplikowany Miracle Sponge RT daje satynowy, naturalny efekt i ładnie wtapia się w koloryt cery. Korektor, którego aktualnie używam to Loreal True Match, również w kolorze Ivory.
Całość pudruję ulubionym pudrem prasowanym, który pojawił się tutaj na blogu niezliczoną ilość razy - Rimmel Stay Matte w kolorze 003 Peach Glow - wpasowującym się w mój koloryt cery, zarówno latem jak i zimą, idealnie. Pięknie matuje i utrwala makijaż na cały dzień. Z natury jestem blada, a duet - podkład + puder + korektor nic w tej kwestii nie zmieniają, zatem aby dodać trochę koloru, i wykonturować lekko twarz używam matowego pudru modelującego Inglot w kolorze 505. Lekkie rozświetlenie uzyskuję przy pomocy rozświetlacza Silver Highlighter z Lovely.


Kolejny krok - to podkreślenie brwi. Aktualnie najczęściej sięgam po żelowy tusz do brwi L'Oreal Brow Artist Pumper w kolorze Dark. Ma bardzo subtelny kolor, który doskonale wypełnia brwi. Żelowa konsystencja wpływa także na ich utrwalenie. Stosuję go solo, bądź wraz z cieniem boxed z palety Sleek Oh So Special. Standardowy u mnie makijaż oka to kreska eyelinerem + tusz do rzęs. Najlepiej sprawdza się u mnie eyeliner Wibo Deep Black, natomiast mascara po którą sięgam najczęściej to L'Oreal So Culture. 


A Wy po jakie sprawdzone kosmetyki do makijażu codziennego sięgacie najczęściej? :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka