28.08.2015

WIBO | FIXING POWDER


Cześć! Mały niepozorny słoiczek, rzadko wybierana przeze mnie marka, produkt na który skusiłam się, nie licząc na zbyt wiele, zachęcona pozytywnymi opiniami, jakie pojawiły się w blogosferze na jego temat. Zupełnie niespodziewanie stał się godnym konkurentem dla mojego ulubionego pudru Stay Matte, a wśród pudrów sypkich, jakie miałam okazję mieć, jest zdecydowanym faworytem - Fixing Powder marki Wibo!


5,5 g pudru znajduje się w plastikowym słoiczku. Typowa, jak dla tego typu pudrów, jest także obecność sitka. Na spodzie opakowania zamieszona jest informacja, iż jest to półtransparentny puder matujący. Po wysypaniu na wierzch sitka, bądź na dłoń widać, iż ma on delikatnie beżowy kolor, jednak po zaaplikowaniu produktu na podkład, nie zmienia on jego koloru, ani też nie bieli twarzy - jest niewidoczny. 


Puder nie ma właściwości kryjących! Zastosowany na podkład wtapia się w skórę, wygładzając jego strukturę i rewelacyjnie matując! W efekcie, koloryt staje się wyrównany, a buzia gładka i zmatowiona. Bardzo podoba mi się ten efekt szczególnie, że jest bardzo naturalny i nie ma mowy o efekcie maski, no chyba, że nałożyłybyśmy na raz pół słoiczka! Do osiągnięcia zadowalającego efektu nie trzeba dużo produktu, przez co puder Wibo, jest dość wydajny. Fixing Powder jest idealnym, lekkim pudrem na upalne dni. 

Przyzwyczajona do bezzapachowych pudrów jestem zaskoczona jego zapachem, który jest zdecydowanie wyczuwalny, szczególnie przy aplikacji. Nie jest to jednak ten typowy zapach, kojarzony z pudrami! Jest lekko kwiatowy, lekko słodki - trudny do określenia. Mi nie przeszkadza, mogę uznać go nawet jako małą zaletę tego produktu.


Jak widać, udało mi się zachować minimalną ilość produktu, żeby pokazać Wam jego kolor i strukturę. Po zużyciu całego opakowania, jestem bardzo zadowolona z tego pudru, tak jak wspomniałam na początku posta jest on godnym konkurentem dla Stay Matte, oraz najlepszym pudrem sypkim jaki miałam okazję wypróbować. Co ważne, jego cena to mniej niż 10 zł! 


Jaki puder jest Waszym ulubieńcem?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka