27.08.2015

YVES ROCHER | JARDINS DE MONDE | CARAMBOLA


Cześć! Żele do kąpieli, opisuję tutaj bardzo rzadko. Tego lata udało mi się trafić na produkt, który w 99% spełnia moje oczekiwania co do tego typu produktów. Mogę więc śmiało uznać go ulubieńcem lata!

Żel pod prysznic Yves Rocher Jadins de Monde trafił do mnie przypadkowo - jako prezent. Sama bardzo rzadko zaglądam do sklepu tej marki, a żele pod prysznic mimo ciekawych linii zapachowych nigdy specjalnie nie zachęcały mnie do zakupu. Zawsze dziwiłam się jaki jest sens kupować produkt o tak małej pojemności, skoro doskonale wiemy, że kosmetyki pod prysznic zawsze zużywa się szybko. Polubiłam się z nim jednak od pierwszego użycia, i nie przestała przeszkadzać mi jego pojemność.


Najważniejsza jego zaleta to zapach - jest obłędny! Nie mam pojęcia ile wspólnego rzeczywiście ma z Karambolą - bo nigdy tego owocu nie jadłam, ani nie wąchałam ale jest zdecydowanie zapachem trafiającym w moje gusta. Słodki, a zarazem świeży i orzeźwiający - idealny pod prysznic latem! Co ważne, nie jest sztuczny, ani chemiczny! Kąpiel przy jego użyciu, opisałabym jako kąpiel w jakimś soku owocowym! Konsystencja jest dość rzadka, ale po aplikacji żel świetnie się pieni i dobrze myje. Po spłukaniu skóra jest gładka, nawilżona i pachnąca! Nie zauważyłam, aby podrażniał czy wysuszał.

Jedynym minusem jest wspomniana wcześniej pojemność - 200 ml w cenie ok. 9 zł. Szkoda, że nie są dostępne większe pojemności tego produktu!


Z pewnością sięgnę po inne wersje tego żelu! Jakie słodkie, a zarazem orzeźwiające zapachy z tej serii możecie mi polecić?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka