1.01.2016

NEW YEARS TAG | ŻYCZENIA NOWOROCZNE

www.pinterest.com

Cześć! Długo zastanawiałam się jakim postem rozpocząć blogowanie w Nowym Roku, i pewnie post jeszcze dziś by się nie pojawił, gdyby nie to, że sprawdzając nowości w subskrypcjach na YouTube, natchnęłam się na film oglądanej przeze mnie, od niedawna co prawda, AlissVlogChannel, jakim jest New Years TAG

Pierwsze dni stycznia to idealny czas na odpoczynek i poczytanie luźniejszych treści, a że na moim blogu tagów pojawia się mało, nadrabiam:


1) Co zrobiłaś w 2015 roku, czego nie zrobiłaś nigdy wcześniej?

2015 to zdecydowanie nie był rok szalony, ani zaskakujący. Nie wydarzyło się w nim nic mocno wyjątkowego i jedyne co przychodzi mi do głowy, to fakty, że zdałam prawo jazdy i skończyłam studia licencjackie. Ale o tym w dalszej części posta.

2) Czy dotrzymałaś zeszłorocznych postanowień noworocznych i czy robisz postanowienia na ten rok? 

Nigdy nie miałam konkretniejszych postanowień noworocznych. Znaczy, pewnie rok temu o tej porze  myślałam o czymś co mogłabym zrobić aby było lepiej, ale nie były to na tyle znaczące postanowienia abym o nich pamiętała. W tym roku mam zamiar wyznaczyć sobie postanowienia. 


3) Co chciałabyś mieć w 2016 roku, czego zabrakło w 2015?

Więcej motywacji i chęci do działania. Bez odkładania czegoś na później. Chciałabym też bardziej cieszyć się z tego co mam, bez doszukiwania się problemów tam gdzie ich nie ma. Paulina znów chce nie być marudą!

4) Jakie jest Twoje największe osiągnięcie minionego roku?

Największym osiągnięciem minionego roku jest zdanie przeze mnie prawa jazdy! 
Tak, wiem nie jest to generalnie duży wyczyn, ale jak dla mnie jak najbardziej wyczekiwany! Mniej więcej każdy trzy miesiące przed osiemnastką wybiera się na kurs, i ja zgodnie z tym 3 miesiące przed 3 grudnia 2011r. zdecydowałam się to zrobić. Był to błąd i mimo, że kurs szedł mi dobrze to odniosłam cztery porażki, które skutkowały tym, że zniechęciłam się totalnie. Widocznie nie był to mój czas, i zrezygnowałam. W końcu po trzech latach przerwy, właśnie w 2015r. postanowiłam wrócić do tego tematu i tym sposobem od kwietnia tego roku jestem kierowcą. W końcu!

Udało mi się też ukończyć studia i obronić pracę licencjacką na kierunku filologia polska, ze specjalnością medialno-reklamową.

Zdecydowałam się też rozpocząć kolejne studia licencjackie w kierunku jaki milion razy bardziej mnie interesuje, tj. studia kosmetologiczne. 

I cieszę się bardzo, z kolejnego (4) roku z moim Ł. :)

5) Jaka jest najlepsza rzecz, którą kupiłaś w poprzednim roku?

Czytam pytanie i dziesięć minut później nadal nie znam na nie odpowiedzi. Wiecie co, tak sobie myślę i chyba nie było w tym roku, aż tak spektakularnego zakupu, jaki warto byłoby wyróżnić. 

Gdybym kupiła nową lustrzankę, obiektyw do starej, lampę, albo chociaż statyw to na pewno coś takiego by się znalazło. Ubrania i kosmetyki nie są aż takiej rangi aby o nich wspominać. 

6) Jakie są Twoje postanowienia na rok 2016?

Co do kwestii osobistych, nie chciałabym tutaj się rozpisywać. Ogólnie rzecz biorąc chcę mocno pielęgnować to co mam i cieszyć się z tego, tak jak wspomniałam nie zwracając uwagi na niepowodzenia i dążąc do ich eliminacji. 

Chciałabym postawić na rozwój osobisty, i w końcu poświęcić dużo czasu i praktyki na naukę makijażu! 

Z kwestii blogowych, na pewno moim postanowieniem będzie rozbudowanie bloga: tj. poprawienie wyglądu graficznego, bardziej różnorodny rodzaj i tematyka postów, a z racji kierunku studiów bardziej merytoryczne treści. Zakładam sobie także większą organizację, regularność i systematyczność. A za główny cel chciałabym postawić sobie założenie kanału na YouTube! Który pewnie już bym miała, gdyby nie to, że moja lustrzanka nie ma funkcji nagrywania.


7) Jaką wartościową lekcję dał Ci rok 2015?

Poniekąd odpowiedz na to pytanie znajduje się w kilku powyższych podpunktach. Trzeba działać, bo nie robiąc nic czas ucieka Nam przez palce! 

Rok 2015r. był dla mnie rokiem hm ... dobrym, ale nie do końca takim jakim go sobie wyobrażałam. Nie uważam, że nowy rok może nieść za sobą spektakularne zmiany, bo wszystko zależy od Nas samych, ale może jednak jest coś w tym na rzeczy .. :)

Zarówno Wam, jak i sobie, chciałabym życzyć wspaniałego roku 2016,
pełnego niespodzianek, zdrowia, szczęścia i miłości! 
Żeby spełniły się nasze marzenia, a plany miały szansę się zrealizować! 
Żebyśmy zwracały uwagę na na prawdę ważne rzeczy, 
i robiły wszystko, aby być z siebie w pełni zadowolonymi!

A jak Wy zapatrujecie się na Nowy Rok? Jakie są Wasze noworoczne postanowienia?!
Może macie ochotę zrobić ten TAG u siebie?
:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka