7.01.2016

IKEA HAUL

Cześć! W sumie zastanawiałam się czy dodawać ten haul, czy nie, bo nie jest on kosmetyczny, ale jako, że miałam postanowienie wprowadzić trochę więcej różnorodnych postów, no i przede wszystkim sama bardzo lubię takie przeglądać, to dzisiaj pokażę Wam małe, ikeowe zakupy z mojej pierwszej wizyty w tym sklepie. 

Niestety w moim mieście nie ma Ikei więc kiedy naoglądam się różnych hauli w internecie nie mogę swoich życzeń od razu zrealizować. Zawsze kiedy jadę do Warszawy niby mam ku temu okazję, jednak zawsze wychodzi na to, że wolę ten czas spędzić u rodziny, niż buszować po sklepie :) 

Kilka dni przed świętami, pojechaliśmy jednak z chłopakiem na lotnisko, po jego brata, i ku mojej uciesze, udało mi się ich namówić na małe zakupy w Ikea Janki! :) 

Miałam listę konkretnych rzeczy, które chciałam kupić, i tak jak wspomniałam miały być to małe i szybkie zakupy, i takie też były! Generalnie, po przejściu części sklepu i zachwytach nad większą połową rzeczy jakie mijaliśmy, zwyczajnie nie chciało mi się już szukać wszystkich rzeczy z listy więc te, które widziałam kupiłam, a z reszty po prostu zrezygnowałam, a do koszyka wpadły następujące drobiazgi:

***
Po pierwsze, kupiłam święcę. Nie wiem co mnie zamroczyło, ale wzięłam tylko jedną, bo jakoś wąchając je w sklepie, żadna nie przypadła mi do gustu aż tak, a szkoda, bo jak się okazało ta którą kupiłam, o zapachu 'słodkie truskawki' jest fenomenalna! Jak ona cudowanie pachniała ... ;o Aaaa, i nie ma jej na zdjęciu, bo już ją wypaliłam ... :) 

***
TEJN SZTUCZNA SKÓRA OWCZA to był mój priorytetowy zakup, bo wszędzie szukałam takiego futerka! To jest dobrej jakości i jest mega ciepłe, a w dodatku miało bardzo korzystną cenę, bo 49,90! Służy mi jako dywanik :)


***
Kolejnym zakupem z listy była sztuczna roślina, bądź kaktusy. Generalnie w moim pokoju nie mam kwiatków, bo nie raz, że nie przepadam, a dwa, że pewnie długo by u mnie nie pożyły. Mój chłopak, i rodzice śmieją się ze mnie, że taka sztuczna trawa to idealny dla mnie zakup :D Bardzo mi się spodobała, i ładnie zdobi mi toaletkę. Do sztucznej trawy FEJKA, dobrałam białą osłonkę z pionowymi żłobieniami KARDEMUMMA. 


***
Na mojej liście zakupowej znajdowały się również ramki na zdjęcia. Nie miałam sprecyzowanych planów co do tego, jaki ma być to wzór. Na dziale z nimi wybór był tak ogromny, co jeszcze bardziej utrudniło mi decyzję. Początkowo myślałam, żeby kupić kilka prostych ramek w różnych wielkościach, ale generalnie takie ramki można kupić w większości sklepów. Wybór padł na jedną ramkę, ale za to bardzo efektowną, bo ładnie zdobioną, w białym kolorze pasującym mi do bordowych ścian i mebli w kolorze venge z białymi frontami. Ramka jest duża, można ją zarówno postawić jak i powiesić i jest idealna na jakieś wyjątkowe zdjęcie :)

***
Kupiłam też popularną podkładkę w czarno-białe paski. Postawiłam ją na toaletce i fajnie się w tym miejscu komponuje :) Będzie też idealnym tłem do zdjęć :)


***
Skoro już o toaletce mowa, zdecydowałam się też na wkład do szuflady, który niby pierwotnie jest przeznaczony na sztućce, ale ma idealną kompozycję przegródek na kosmetyki! Nie mam ikeowej toaletki, a białe biurko z jysk'a z dwoma szufladami, które służy mi w tym celu, dlatego też niestety wkład jest za szeroki, i o kilka cm mi się do szuflady nie mieści... Najważniejsze jednak, że ma idealną wysokość, więc mam nadzieję, że uda się je z jednej strony przyciąć :) Nawet na stronie w opisie produktu jest tego typu wskazówka więc jestem dobrej myśli :)


***
Z rzeczy kuchennych, jako że moje zakupy odbyły się przed świętami, zdecydowałam się też na zestaw 5 metalowych foremek do ciastek, bądź pierniczków:


***
A na sam koniec przedstawię Wam totalnie nieuzasadniony zakup pluszowej myszy :D Kupiliśmy takie aż 3 :D Chyba tylko dlatego, że są urocze, no same zobaczcie:


Okej, i to by było na tyle. Jak widzicie nie kupiłam za wiele rzeczy, ale generalnie z każdej z nich jestem zadowolona i fajnie mi służą. Skupiłam się głównie na dodatkach i oczywiście z perspektywy czasu kupiłabym ich trochę więcej, ale może niedługo znów powtórzę zakupy ... :) Oby!

A Wy lubicie kupować w Ikei?
Macie ten sklep w swoim mieście?
:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka