12.11.2015

[NIEKOSMETYCZNIE] A TY MASZ DRESSCLOUD?

Cześć! Dziś nie będę zanudzała Was kolejną kosmetyczną recenzją, a przestawię Wam portal, który być może Was zainteresuje i ... zainspiruje!

Wczoraj wieczorem standardowo oglądałam my story na snapchacie, przeglądałam instagram i grałam w candy crush ...  Po przejrzeniu wspomnianych przeze mnie aplikacji,weszłam na znielubianego przeze mnie facebooka i na jednej z grup zobaczyłam zaproszenie na stronę dresscould. Początkowo zastanawiałam się czy nie jest to kolejny rozsyłany spam, ale wpisując ową nazwę w google przekonałam się, że nie. Weszłam, założyłam konto i ... przepadłam!

Ze względu na to, że portal spodobał mi się tak bardzo postanowiłam od razu napisać Wam o nim tutaj i odszukać Was na nim jeśli macie już konto, bądź zachęcić Was do zapoznania się z nim i dołączenia!


Co to jest dresscloud?

To portal, który poprzez wrzucanie swoich autorskich zdjęć, pozwala wzajemnie się inspirować, dzielić produktami godnymi polecenia, pokazywać swoje stylizacje, fryzury, makijaże, czy też ciekawe miejsca. Każde zdjęcie przypisujemy do wybranej przez nas kategorii, a do wyboru mamy: stylizacje, ubrania, obuwie, akcesoria, biżuteria, torebki, fryzury, kosmetyki, make up, paznokcie, moje dziecko, mój mężczyzna, inspiracje i to i owo. Okej, wrzucamy inspirujące zdjęcie, a następnie musimy dodać do niego podpis. Może to być krótki opis zdjęcia, ale może być to także pełna recenzja np. kosmetyku.

Zbieraj kryształki!

Wrzucamy zdjęcie i ... czekamy na kryształki! Każde polubienie przez kogoś naszego zdjęcia = kryształek. To coś tego typu jak lajki na facebooku, bądź polubienia na instagramie, ale z nieco rozszerzoną funkcją. Na dresscloud kryształek, to taka jakby waluta ... :)

A kryształki można zbierać nie tylko za polubienia zdjęcia, ale także np. dzięki aktywności na portalu  i napełnianiu naszego dziennego barometru poprzez komentowanie, kryształkowanie innych zdjęć, obserwowanie innych użytkowniczek, pisanie na forum. Fajne jest też to, że za napisanie dobrej recenzji czyli tzw. postu idealnego, możemy od administratorów portalu również dostać dodatkowe kryształki!

Po co te kryształki?

Na dresscloud jest swop-shop, czyli miejsce w którym za pomocą zdobytych przez nas kryształków możemy ... licytować swopy, czyli zestawy pełne fajnych gadżetów, kosmetyków itp.

Przeglądanie zdjęć, wrzucanie swoich zdjęć i treści uprzyjemnia nam bardzo przyjemna, dobrze dopracowana strona graficzna strony. Urocza, cukierkowo, różowa, księżniczkowa :) Pewnie nie każdemu przypadnie do gustu, ale mnie się podoba. Idealnie doprasowana do idei strony.

Trudno w kilku punktach opisać różnorodne możliwości jakie daje owy portal -  trzeba po prostu wejść, zarejestrować się i sprawdzić jego możliwości ;)

Myślę jednak, że dla nas miłośniczek kosmetyków, stylizacji, fajnych gadżetów jest to miejsce idealne! Także przez pryzmat tego, że lubimy fotografować! :)

Możemy na owym portalu odnaleźć też ciekawe blogi i bez ograniczeń dzielić się,  np. linkami do nowych postów na swoim blogu.

Jeśli lubicie instagram, a chcecie się trochę bardziej pobawić i dzięki podobnej aktywności mieć możliwość zdobywania fajnych nagród, poznania innych ciekawych osób ... Polecam! :)

I zapraszam Was na moją chmurkę:



PS. Jeśli macie już konto na wspomnianym przeze mnie portalu: dajcie linki!
A jeśli pierwszy raz o nim słyszycie ... spodobał Wam się?! :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka