3.10.2015

ZAMÓWIENIE COCOLITA.PL {SLEEK | BOURJOIS | BEAUTY CREW | EOS}

Cześć! Od czasu do czasu (staram się z umiarem) robię sobie jakieś zamówienie internetowe. Czasem po to, aby uzupełnić zapasy kosmetyczne, a czasem ot tak dla poprawy humoru, bądź aby wypróbować jakieś nowości. Ostatnio takowe zamówienie złożyłam w drogerii internetowej www.cocolita.pl, a w dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam co fajnego do mnie trafiło! I na wstępie zaznaczę, że jestem z tego zamówienia na maksa zadowolona!


Głównym sprawcą całego zamówienia był podkład Bourjois Air Mat, który bardzo chciałam wypróbować już od chwili, kiedy pierwszy raz o nim usłyszałam. Zapewne wiecie już o tym, jeśli czytałyście moją wishlistę ;) Także kiedy zobaczyłam, że najjaśniejszy kolor 01 Rose Ivory jest dostępny, bez wahania kliknęłam: dodaj do koszyka. W dniu kiedy składałam zamówienie kosmetyki marki Bourjois były w promocji -20%, tak więc kontynuowałam zakupy i do koszyka wpadł także podkład Healthy Mix w kolorze 51 Light Vanilla, do którego zawsze chętnie wracam, a także korektor z tej samej serii w kolorze 51 Light Radiance - który postanowiłam wypróbować. Zgodnie z wishlistą przy okazji zakupów zdecydowałam się także na jajeczko EOS - Pomegrante Raspberry


No i Sleek! Contour Kit w kolorze light to także kosmetyk z wishlisty i to jedyny kosmetyk Sleeka, który dodałam do koszyka w ramach owego zamówienia. 

Odpakowując poszczególne kosmetyki z folii bąbelkowej zauważyłam jednak dwie dodatkowe paletki, i jak się okazało jest to baaaardzo miła niespodzianka od drogerii Cocolita! Myślałam, że to jakieś próbki, ale to co zobaczyłam baaaardzo mile mnie zaskoczyło i bardzo się z tego cieszę ;) Trafiła do mnie paletka róży Blush By 3 w kolorze Sugar i paleta cieni Vintage Romance. Bardzo lubię kombinować z różnorodnymi kolorami róży, więc ta paletka bardzo mnie ucieszyła, aczkolwiek najbardziej moje serce skradła paleta Vintage Romance - i zdecydowanie jest to najlepszy element całego zamówienia. Zamawiając jakąkolwiek paletę nie sądzę, abym wybrała właśnie tę. ale kiedy zobaczyłam te kolory na żywo ... przepadłam! Są piękne, idealnie dobrane ze sobą! Odkąd mam tę paletę zrezygnowałam z czarnego eyelinera, a kreski maluję właśnie tymi cieniami :) Czas na zakup Duraline - jesień będzie należała do kresek w kolorach Vintage Romance!

Okej, koniec zachwycania się paletą - o niej, a także o innych kosmetykach z tego zamówienia na pewno napiszę w najbliższym czasie osobne posty ;) 

Aha, no i jeszcze jeden element zamówienia :) Kupując Contour Kit zdecydowałam także, że zamówię nowy pędzel do bronzera. Nie chciałam jednak inwestować w pędzel Hakuro, a na stronie zauważyłam nową markę Beauty Crew oferującą ciekawe pędzle w dobrych cenach. Postanowiłam więc, że zamówię skośny pędzel do różu BCF-32



Jeśli zainteresował Was któryś kosmetyk z mojego zamówienia powyżej macie linki do drogerii Cocolita, gdzie możecie zapoznać się dokładniej z powyższymi kosmetykami i ich cenami i całą ofertą. Jeśli zdecydujecie się na zakup polecam Wam tę drogerię - wszystko działa w jak najlepszym porządku, a zamówienie już następnego dnia zostało do mnie nadane :) Zapraszam Was też na recenzje powyższych kosmetyków, które na pewno będą się sukcesywnie pojawiały, jak już zapoznam się bliżej z działaniem powyższych kosmetyków i wyrobię sobię na ich temat opinie ;)

Miłego i słonecznego weekendu! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka