16.04.2016

AA HELP KREM NAWILŻAJĄCY - idealny jako baza pod podkład!

Hej! Bardzo długo szukałam lekkiego kremu nawilżającego, który będzie stanowił fajną bazę pod podkład przyjemnie nawilżając skórę i wygładzając jej strukturę, i przez długi czas większość kremów nawilżających, które próbowałam wykorzystywać w tej roli, niekoniecznie się sprawdzało. Mam też problem z tym, że większość z nich zapycha moją skórę wywołując efekty odwrotne do zamierzonych, no i im więcej produktów pielęgnacyjnych używam, tym mam wrażenie, że jest z nią gorzej więc dotychczas używanie bazy/kremu bazowego bardzo często pomijałam. Całkiem przypadkowo odkryłam w kosmetyczce mojej mamy niepozorny krem, który jak się okazało przy pierwszym użyciu okazał się zbawienny dla mojej mocno podrażnionej wówczas skóry, i ukoił pieczenie kilku suchych plam, które się na niej pojawiły. Zupełnie niespodziewanie okazało się też, że podkład który na niego zaaplikowałam wyglądał znacznie lepiej niż zwykle! Hm, postanowiłam przyjrzeć mu się bliżej, i zasłużył na to, aby mieć dziś swoje pięć minut na blogu, mowa o: kremie nawilżającym marki AA z serii HELP, przeznaczonej dla skóry atopowej. 


Producent zapewnia, iż jest to krem o lekkiej konsystencji stworzono specjalnie z myślą o pielęgnacji skóry nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, podatnej na przesuszanie i źle tolerującej typowe kosmetyki. Doskonale nawilża i regeneruje skórę oraz działa łagodząco. 
Formuła kremu została pozbawiona wszelkich substancji drażniących - nie zawiera alergenów, barwników, kompozycji zapachowej ani konserwantów, w tym także parabenów - aby maksymalnie ograniczyć ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Cucurbityna, hamując syntezę histaminy, skutecznie łagodzi objawy zapalenia.  Olej z ogórecznika lekarskiego zawierający 23% kwasu γ-linolenowego redukuje przeznaskórkową utratę wody i zapobiega podrażnieniom skóry wywołanym jej nadmiernym przesuszeniem. Gliceryna zwiększa zdolność wiązania wody w skórze, poprawiając jej gładkość i elastyczność. Skwalan z oliwek i witamina E odbudowują i wzmacniają naturalną barierę skóry, chroniąc ją przed działaniem szkodliwych czynników środowiska. [http://kosmetykiaa.pl/produkty/oferta/cosmetics/twarz/aa_help_cera_atopowa.htm] 



Krem rzeczywiście ma lekką konsystencję, łatwo i przyjemnie rozprowadza się na skórze, i bardzo szybko wchłania. Ogromny plus za to, że nie pozostawia skóry nieprzyjemnie klejącej, czy tłustej. Skóra po jego wchłonięciu jest wygładzona - kiedy aplikuję na niego podkład mam wrażenie jakbym rozsmarowywała go na jakiejś niewidzialnej, idealnej i plastycznej masce (ach, ta parafina w składzie ...) - ale oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu! Po aplikacji kremu czuję przyjemne, lekkie nawilżenie skóry, i dzięki temu suche miejsca na twarzy, czy suche skórki nie są widoczne kiedy zaaplikujemy podkład. Doraźne nawilżanie jest jego dobrą stroną, aczkolwiek trudno mi stwierdzić, czy na dłuższą metę rzeczywiście sprawdzi się na skórach wymagających mocnego  nawilżania. Te dwie powyższe cechy skutkują tym, że uważam go za doskonały krem bazowy pod podkład, czego bardzo potrzebowałam np. przy podkładzie Estee Lauder Double Wear, którego aktualnie używam, i który jest wymagający przy aplikacji, obciążający i wysuszający skórę. Ponadto, tak jak wspominałam we wstępie krem pomógł mi pozbyć się niewielkich, suchych i piekących podrażnień na twarzy. Łagodzi też szczypiącą skórę, kiedy przesadzę z ilością Effaclaru, który ostatnio zaczęłam używać na noc. 

Krem nie zawiera alergenów, parabenów i barwników, ale ... zawiera parafinę, która jak wiemy może skutkować zapychaniem, i pogorszeniem stanu cery. Tak jak wspomniałam, kremy nawilżające bardzo często pogarszają stan mojej cery, a w przypadku tego kremu tego nie zauważyłam. Może dlatego, że moja skóra i tak była już w złej kondycji? W każdym bądź razie stosuję go głównie na czoło i policzki, oraz gdzieniegdzie w suchych okolicach, i po miesiącu nie zauważyłam negatywnych zmian. 

Krem jest ogólnodostępny w drogeriach, np. Rossmannie i cena 50 ml tubki to ok. 15 zł.


Jestem ciekawa jaki jest Wasz ulubiony krem na dzień stanowiący fajną bazę pod podkład? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka