22.02.2016

ULUBIONE KANAŁY URODOWE NA YOUTUBE - MOJE AKTUALNE TOP 10



Cześć! Chciałabym zaprosić Was dzisiaj na post w którym pokażę Wam kanały na YouTube, które z przyjemnością oglądam! Muszę przyznać, że jestem  uzależniona od oglądania YouTube, i gdyby nie to, że mam limitowany internet, pewnie spędzałabym w ten sposób każdą wolną chwilę, a lista kanałów subskrybowanych byłaby jeszcze większa! Obserwuję dużo kanałów, aczkolwiek w zależności od aktualnych preferencji wybieram różne, które przez jakiś czas oglądam regularnie, a później tylko wybiórczo. Aktualnie bardzo lubię oglądać haule zakupowe, recenzje porównawcze kosmetyków, różnego rodzaju get ready with me, makijaże,  i vlogi  - choć w przypadku niektórych filmików tego typu czasami sama nie wiem po co je oglądam :D Jeśli chodzi o filmiki, których nie oglądam prawie w ogóle, bądź bardzo rzadko to na pewno są to ulubieńcy i denka! 

Dobra koniec wstępów, w końcu poniżej opiszę Wam konkretnie co lubię w danym kanale  ;) Mam nadzieję, że Was nie zanudzę! Aktualnie najchętniej włączam następujące kanały:




Nie pamiętam w jaki sposób poznałam kanał Szavki natomiast od razu zauroczył mnie jej litewsko-polsko-niemiecki akcent! Myślę, że największą zaletą tego kanału nie jest urodowo-modowo-lifestylowo, a tak na prawdę bardzo różnorodna tematyka, a osobowość Szavki! Jest przesympatyczna! We vlogach relacjonuje nam rzeczywistość taką jaką jest - bez marudzenia, ani przesadzonego koloryzowania, a obiektywnie i z dystansem! Jej vlogi nigdy mnie nie nudzą! Na kanale Szavki często pojawia się też jej mąż Arunas, z którym razem tworzą duet idealny! Ich filmy zawsze poprawiają mi nastój i dają pozytywną moc do działania! Aktualnie Szavka została mamą, i są z Arunas w trakcie przeprowadzki do innej części Niemiec, co wiąże się z krótką przerwą na YouTube, ale jeśli jeszcze nie znacie jej kanału to myślę, że zdecydowanie warto obejrzeć jej wcześniejsze filmiki!





Myślę, że jej kanał albo się bardzo lubi, albo się go nie znosi! Sama Weronika wspomniała kiedyś, że do jej kanału trzeba 'dojrzeć', bo prezentuje życie dorosłej kobiety, a nie szalonej nastolatki. Prezentuje tematykę urodową, i to właśnie u niej lubię najbardziej oglądać wszelkiego rodzaju recenzje kosmetyków, get ready with me, bądź makijaże do kawy. Mimo tego, że pokazuje w większości wysokopółkowe kosmetyki, prezentuje również te drogeryjne. We vlogach, których ostatnio publikuje bardzo dużo, pokazuje swoje codzienne życie, jak również podróże.

STYLIZACJE



To pierwsza vlogerka, którą odkryłam na Youtube. Pamiętam jak oglądałam pierwszy raz jej filmik, w którym pokazywała jakieś ubrania i torebki, ale jako że wtedy nie byłam uzależniona od oglądania YouTube to na jakiś czas kompletnie zaprzestałam ją oglądać. Kiedy po jakimś roku wróciłam na jej kanał, byłam w szoku jak się zmieniła i od tej pory oglądałam ją regularnie - bardzo lubiłam testy przeróżnych kosmetyków, haule zakupowe i vlogi, które przestałam oglądać regularnie, odkąd założyła ze swoim mężem kanał vlogowy. Filmiki z jej głównego kanału oglądam wybrane, i najczęściej są to get ready with me, a vlogi od czasu do czasu. Lubię Karolinę za to, że jest tak pozytywną osobą :) I moim zdaniem wkłada bardzo dużo pracy nad swoim kanałem i jego rozwojem. Choć wydaje mi się, że od pewnego czasu jej kanał zmienił trochę swój kierunek ... ;)




Zawsze lubiłam zaglądać na urodowy kanał Pauli i oglądać jej filmiki zarówno kosmetyczne, jak i vlogi, z udziałem jej męża Krzysztofa na drugim, vlogowym kanale Daily Boogie! Nie robiłam tego jednak regularnie, a raz na jakiś czas. Odkąd Paula została mamą ich vlogi ogląda się z jeszcze większą przyjemnością, a ja podziwiam ją za regularność i to, że mimo dodatkowych obowiązków jej kanały nie są zaniedbywane, a nawet mam wrażenie, że jeszcze bardziej się rozwijają! Zawsze poprawiają mi nastrój :)






Muszę przyznać, że głównego, urodowego kanału Laury - RockGlamPrinces nie oglądam! Laura jest przesympatyczna, ale przesłodzony ton jej filmików urodowych mnie przytłacza, i mimo kilku prób, po prostu większości jej filmików nie oglądam. Wyjątek stanowią jednak te na których są członkowie jej rodziny i kanał LauraOgrodowczyk - drugi, vlogowy kanał, który prowadzi wraz ze swoim rodzeństwem i rodzicami, a każdy vlog jest mieszanką różnych materiałów zarówno z dnia Laury, jak i Marzenki, Jacka, czy mamy. Miło czasami obejrzeć tak wyidealizowany obraz rodzinny :)



Kanał Ewy oglądam od bardzo dawna, i uważam, że zarówno kanał, jak i Ewa przeszły od tego czasu sporą metamorfozę! Choć nie ulega wątpliwościom, że od zawsze na jej kanale pojawiają się rzetelne recenzje i przydatne porady, z których bardzo często korzystam! Połączenie jakości recenzji, jakości filmików i charakteru Ewy - mistrzostwo! Książkę oczywiście mam, i bardzo lubię, choć jest to streszczona wersja tego, co poprzednio oglądałam na kanale.



Maxineczka również jest dla mnie symbolem profesjonalizmu na YouTube. Nie oglądam każdego jej filmiku, ale bardzo lubię jej testy kosmetyków, i makijaże! Choć makijaże oglądam głównie dla walorów estetycznych, bo sama wątpię, że umiałabym je odtworzyć ;)



Kanały DigitalGirlWord13 to kolejna skarbnica rzetelnych recenzji kosmetyków, i przepięknych makijaży! Hania kojarzy mi się z osobą bardzo ambitną i profesjonalną w każdym calu - widać to w jej filmikach, a także ma to przełożenie na jej wszelkie działalności - sklep GlamShop, programy telewizyjne TLC i praca z marką Avon. A to pewnie i tak tylko część tego czym zajmuje się Hania i czym się z Nami dzieli! Lubię w Hani też to, że ceni swoją prywatność! I na jej kanałach nie ma przypadkowych treści, ani vlogów.









Kanał Emilii odkryłam niedawno, kiedy szukałam filmiku o hennie brwi i rzęs i kiedy go u niej znalazłam, od razu obejrzałam połowę wszystkich filmików z jej kanału! Zaimponowała mi tym, że rzuciła prawo, bodajże na trzecim roku, aby realizować swoją pasję związaną z kosmetyką! Emilia kręci efektowne, i w miarę łatwe make up tutoriale, a także przekazuje cenną wiedzę dotyczącą tematyki kosmetycznej. Lubię oglądać u niej również testy na żywo! ;)





Świetne makijaże, i nieco prostrze niż u Maxineczki oglądam też na kanale Lily Chanel. Muszę przyznać, że oglądam Dominikę od jej pierwszych filmików i jestem mega zaskoczona jak rozwinęła swój kanał i poprawiła jego jakość. Nie wspominając już o tym jak zmieniły się jej makijażowe umiejętności! Z początkującej vlogerki stała się, za sprawą rocznej szkoły wizażu, utalentowaną makijażystką!

Chętnie oglądam też inne urodowo-modowo-lifestylowe kanały! Na mojej liście subskrypcji znajdują się także kanały: Andziaks, Callmeblondieee, VlogLola, Aggie81irl, , Alissvlogchannel, Karolina Samson, PannaJoannaMakeUp, Mililook, MrOlimpia18, PaulisiaxD00, Olfaktoria, Lisie Piekło i wiele innych ;) O powyższych kanałach, bądź innych z listy subskrybowanych możliwe, że za jakiś czas pojawi się kolejny post tego typu! :)

Jestem ciekawa czy znacie kanały o których dziś Wam napisałam? 
Kogo Wy oglądacie najczęściej?
 :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka