20.03.2015

NOWE NOWOŚCI [L'OREAL/ REAL TECHNIQUES/ INGLOT/ SECHE/ PALETTE]


Cześć! Przez jakiś czas mnie tutaj nie było. Ba! Nawet bloga nie było. I powiem Wam, że miało już nie być. Później myślałam, żeby założyć nowego. Ale jednak coś mnie trzyma w tym miejscu, i nie umiem ot tak odpuścić. Dzisiaj zapraszam Was na luźny post z nowościami, jakie trafiły do mojej toaletki. Tak, toaletki, którą nareszcie udało mi się zorganizować i jestem z niej bardzo zadowolona :) Ostatni czas nie był dla mnie łatwy, bo wzięłam sobie sporo rzeczy na głowę.  Jeszcze się z nimi nie uporałam, ale na chwilę je odpuszczam i skupiam się na wiosennym przebudzeniu! :)



Przechodząc do sedna, oto nowości, które będę testowała i wkrótce recenzowała!  Zacznę może od małego, jednak w 100% przemyślanego zamówienia z drogerii internetowej Cocolita.


Nareszcie zamówiłam Miracle Complexion Sponge marki Real Techniques, nad którą myślałam już od pewnego czasu. Jestem naprawdę z niej zadowolona, można powiedzieć, że już od pierwszego użycia. Zauroczyła mnie przede wszystkim dokładność w aplikacji i możliwość uzyskania na prawdę dobrego krycia przy zachowaniu naturalnego efektu. Jeśli chodzi o działanie - wow! Cena: 29 PLN.


Dla dopełnienia zamówienia zdecydowałam się na korektor marki  Loreal Perfect Match w kolorze 100 Ivory. Miałam kiedyś podkład True Match w rewelacyjnie bladym kolorze. Teraz kiedy mam nieco ciemniejsze podkłady, idealnym uzupełnieniem jest jasny korektor. Dlatego też zdecydowałam się na produkt tego typu marki Loreal i nie myliłam się - kolor trafiony w 10! Cena: 19 PLN.

A teraz czas na zakupy stacjonarne:


Punktem zajmującym priorytetowe miejsce na mojej domniemanej wishliście zajmował bronzer. Nie żebym była niezadowolona z W7 Honolulu, ale im dłużej go miałam tym bardziej się pokruszył i średnio nadawał do aplikacji. Stanęłam przez pytaniem: Jaki jest najczęściej polecany bronzer w blogo- i vlogo- sferze? Opowiedziałam sobie: Inglot w kolorze 505 lub theBalm Bahama Mama. I tak każdego dnia stawiałam na opcję nr 1, a za kilka chwil, a może jednak opcja nr 2. Ostatecznie wybrałam produkt marki Inglot w kolorze 505.  Tego produktu recenzja pojawi się najszybciej, ponieważ zdążylam już go trochę poużywać. Dla dopełnienia jednak dodam, iż kolor jest na prawdę świetny i rewelacyjnie współgra z moją jasną karnacją. Nie jest to jednak produkt bez wad, o czym wspomnę w jego recezji. Cena: wkład 29,00 PLN /kasetka 14 PLN.


A teraz kosmetyk, który kupiłam przy okazji Dni Lifestyle w drogerii SuperPharm. Od pewnego czasu miałam w planach zakup mascary, nie jakieś tam, tylko właśnie Volume Million Lashes So Couture L'oreal. Powstrzymywało mnie tylko to, że mam kilka mascar. Ale kiedy przy najczęściej używanej odłamała mi się szczoteczka (Tak, rewelacja! W dodatku nie wiem jak to się stało, malowałam rzęsy jak zwykle) i kiedy zobaczyłam, że w SuperPharm będzie -50% na markę Loreal - pojechałam i kupiłam. Z opinią się wtrzymam, bo użyłam dopiero 1 raz, na szybko o 5 rano :D  Cena: 27 PLN(oczywiście dzięki Dniu Lifestyle i zniżce 50%, bo w cenie regularnej...yyyy).


Natomiast Seche Vite, chyba samo wpadło do mojego koszyka w SuperPharm. Oczywiście, od pewnego czasu chciałam je przetestować, jednak nawet szczególnie się za nim nigdzie nie rozglądałam. Lubię mieć lakiery do paznokci i umalowane paznokcie, ale samej czynności malowania czy zmywania szczerze nienawidzę, a tu jeszcze dodatkowa warstwa! No, a jak już byłam w tym SuperPharm i zobaczyłam je za 12 zł, no to wiecie ... :) A jak już pomalowałam paznokcie Essie-Watermelon i pokryłam warstwa Seche ... < 3


Ostatnim produktem jest moja ulubiona farba do włosów Palette w kolorze RI5 Intensywna czerwień. W mojej opinii, zdecydowanie najlepsza spośród drogeryjnych farb w tym kolorze. Czas na wiosenne odświeżenie koloru :) Cena: 8,99 PLN.

Mimo to, że poprzedni post dotyczył  także tej tematyki postanowiłam stworzyć ten post.  Nie wiem jak Wy, ale ja haule uwielbiam czytać czy też oglądać na Youtubie! Ciekawi mnie Wasza opinia, na temat tych kosmetyków jeśli miałyście okazję ich używać! Chętnie też dowiem się jakie są Wasze nowości! Piszcie, lub linkujcie poniżej!

Miłego dnia!

8 komentarzy :

  1. Bardzo lubię seche vite :) nawet byłam wtedy w superpharm i chciałam go kupić, ale odstraszyła mnie kolejka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio miałam kilka rzeczy w koszyku ale je odłożyłam kiedy zobaczyłam długość kolejki :P

      Usuń
  2. Hehe przypomniałaś mi żebym w końcu zebrała się do recenzji pudrów modelujących do twarzy z Inglota ;P Zapomniałabym o nich! Mam ten 505 też i fajny jest. Seche kupiłaś tylko za 12zł? Wow! To okazja nie zła! Mam też i bardzo bardzo go lubię :) A gąbeczka z RT chodzi też za mną długo. Kupię ją jak się w końcu na zakupy w minti :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oho przygarnęłabym wsyztsko :) A to jajeczka njabardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tusz mnie bardzo kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. SV uwielbiam :-) Muszę też w końcu spróbować gąbeczki RT :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, jestem bardzo ciekawa tej gąbeczki bo wiele o niej słyszałam. Super zdjęcia, obserwuję ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Bardzo chętnie zobaczę Twojego bloga i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie jeszcze! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka